JBL On Time 200ID

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Time 200ID op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ami 25-05-2011
Geschreven voor: JBL On Time 200ID

Geweldig geluid voor zo een klein apparaatje. Bij de nieuwere versie is het geluid wel af te stellen bij alarm. Veel mogelijkheden.
Radio ontvangst is ook super.

ea 02-12-2009
Geschreven voor: JBL On Time 200ID

Heb onlangs de JBL On Time 200P gekocht. De P staat voor de Phone. Deze dock/wekkerradio laad tevens de iPhone op. Vind het een geweldig apparaat met veel instel mogelijkheden. Zo is het alarm per dag/werkdagen/weekend in te stellen. Geluid is voor zo'n klein apparaat goed. Geluid kan erg hard. Vind zelf persoonlijk dat hij wel wat zachter mocht. Ik kan wel goed, in tegenstelling tot andere gebruikers, het geluid wel goed instellen bij het afgaan van het alarm. Ook de verlichting van het apparaat is perfect. Alle knoppen zijn en blijven verlicht. Handig voor s'nachts en het uitzetten van het alarm. Verlichting is wel ietwat te vel. Wel mooi is dat hij automatisch dimt of meer licht afgeeft afhankelijk van omgevingslicht. Design is ook erg mooi. Je kan je ook laten wekker door een radio of zoemer. De iPhone/iPod hoeft dus niet percee aangesloten te zijn.

Samenvatting:
+ Disign
+ Instelmogelijkheden
+ Lader voor je iPhone/iPod
+ Goed geluid
+ Verlichting knoppen
+ Sleeptimer

- Geluidssterkte (geluid is niet erg zacht in te stellen.
- Verlichting ietwat te vel

Al met al een goede en mooie iPhone/iPod wekkerradio. Ben er in elk geval blij mee!!!

patrickd 05-03-2009
Geschreven voor: JBL On Time 200ID

Geweldig ding! goede sound! zeker voor op de slaap kamer.

MAAR!!!!!

Koop je hem om er mee wakker te worden.....dan zou ik dat maar laten.
Op het moment dat je de wekker zet en je wilt rustig wakker worden met je IPOD muziek.... dan krijg je de schrik van je leven! het Volume is niet aan te passen!
Automatisch word het volume op 50% of 75% gezet.

Als je met een hartverzaking wilt wakker worden dan is dit ding geweldig! wil je rustig wakker worden, zou ik voor een ander apparaat gaan!

JBL erkend het probleem maar hebben nog geen oplossing! Mijn JBL is weer terug naar de winkel.

Succes
Patrick

Alex1111 04-01-2012

Helemaal mee eens! Waardeloos apparaat om als wekkerradio te gebruiken. Ik zal zeker niet ontkennen dat hij een super mooi geluid heeft, maar het volume mag wel wat zachter kunnen als je er rustig mee wakker wilt worden. Ongelooflijk dat ze zoiets ontworpen hebben...

De mijne is ook idd linea recta retour afzender gegaan!